CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 2, 2011

"FINal week AS a STUdent"

assalamualaikum..agk nye dh lma aku tak tulis n singgah kat blog nie..well..lately aku busy ckit..bkn ckit tp byk..hehehhe...2 months yg lalu aku praktikal kat gerik..bfore that ada final exm..pergh munk bz r..smpai nk fb pon dh tak selallu..huhuhu...now dh bulan Julai..tahun last aku as a student..berat ht nk pisah ngn all my fren..dh 3 thun..trasa cpt je kn??dulu asyik mengeluh...bila nk hbis..tp now..ase nk patah blakang balik plak..

exam dh hbis...presentation pon dh done...pyer r tak lalu mkn pikir pasal presentation..akhirnya..dpt gak aku wt ngn terbek..!!uuhhu..now mood aku keje nk tacing je...sepnjang 2 bln yg lalu..a lot of things happen to me..!too many sad story..huhu..now aku nk jd seorang yg ceria n tak nk dh nangis psal cinta..(eleh..ayt poyo je)..heheheh..

last nite 1 julai / 2julai..aku lepak ngn kwn2 @ housemate aku kat dataran merdeka..best tol..ye r..pasnie bila ag nk lepak mcm too..munk happening sgt..huhhuhh..havoc sati dataran..tp tak lepak lama pon sbb ader sthg happen tht night...tp tkpe..yg penting masa yang kite spent too cukop bermakna wt aku..n korang pon kan..
to My HOusemate: korang munk terbek..even kiter pernah gadoh..masam muka..mengata..mngumpat..(heheheh)..gelak ketawa ngs sama2..kowang munk terbek r..sahabat terbek aku..kowang ader when aku susah n senang..korang sentiasa sokong aku dari blakang...bg semangat kat aku..tanpa korang..aku ase down sgt..tenkz again sbb hadir dlm hdop aku selama tiga tahun nie...i love u girls..love u nana, aacah, anies, nonor, ifa a.k.a chantek..fazi kak ain..and new outsider nurna..ahahahah..korang munk giler2...

lepak kat dataran..on 2nd julai..hhuhuh..rndu kat korang nnt..
love korang selamanya...



No comments:

Post a Comment