CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 31, 2011

Kiter BErtemu LAgi RAMADHAN

assalamualaikum sumer...hari kembali lagi..pejam celik buka mata..kiter bertemu lg dgn bulan yang pehuh keberkatan iaitu bulan Ramadhan...aku ase bersyukur sgt sebab still breathing until now..n dpt bersama2 ngn family..kuarga menyambut bulan yang mulia ini...

seperti sedia maklum(pergh ayt aku) kiter haruslah yer..buat byk kebaikan..kumpul pahala..jauhkan diri dari mengumpat..yg perempuan too..henti2 ler dok kata kat org sat...heehehhe..solat too jgn tggl lorh..rugi lau tggl satu waktu..kurangkn tidur..adush..nie bkn utk sumer tp utk aku gak..tak slh kn lau kiter nie saling igt mengingati..sebab kiter hidop d atas muka bumi ini bukan alone..btol tk??

 hurm...bazar ramadhan pon kembali lg..kuih samosa feveret aku..murtabak..air cincau..huhhuhu...dh layak aku nie masok program tv Jalan-jalan Cari makan aku ptot apply..tol tk kwn-kwn??hehhhe..nie lau jln kat bazar too...telan je larh air liur..nk beli sume kang dikatakn membazir..so apa lg..wt relax..puasa kn sebulan..tak lari pyer makanan..

pada kiter yg senang..igt2 juga larh yang dalam kesusahan..mereka yang tak nasib baik mcm kita nie..jgn r hina mereka..byk2 kan larh amalan sedekah di kalangan kita..anak2 yg anta mak or ayh mereka kat umh org tua to..luangkn lar masa gi tgk deme..yang dh lama tk balik kg..amk r peluang ni g ziarahi mereka..kiter tak taw lg adkah kite nie utk ramadhan akn dtg..

puasa2..jgn lupa solat terawih..heheheheh...puasa je..tp tk solat terawih..jgn nk pi solat sbb moreh plak..too dh slh niat..hehheeheh...

so..aku nak ucap sekali lagi salam ramadhan wat sahabat aku yg A-4-5/ C-4-6..dak2 semetrik..dak2 masterskill..heheh..lau nk sebot nama ramai plak..kang tak sebot ada yg kecik hati...sayang korang sume...mmuaaachhh

~xoxo~

No comments:

Post a Comment