CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 1, 2011

tak nak BERsedih lagi...

hari yang sukar utk aku..uhuhuhu..hurmm..terlalu byk tangisan mengalir demi org yg tersayang..tk kira masa or tmpat..tanpa segan silu..kerana tangisan lorh buatkn aku rasa lega..tp adakh org tersayang too taw aku ngn kerana dia..?mungkin tidak..sebab CINTA itu BUTa...

walaupun kisah kani dh lama tamat..ada lg cebisan tangisan dan kesedihan dalam hatiku ini..adakah kerana melihat dia bahagia bersama org lain??nasib baik ada kwn-kwn yang always be with me anytime anywhere..

kini..dirimu sudah tiada lagi..dirimu sudah mati di kotak fikiran aku..n hatiku..yang tggl hnyalah memori kiter bersama..aku janji takkan biarkan ko mnjadi punca aku bersedih lagi..aku tekad..cinta ku terhadap mu akan ku buang jauh...jauh sgt..sehingga aku lupa nama mu..siapa dirimu...

Ya Allah ..Kuatkanlah semangat hamba-Mu ini...Amin..



2 comments: