CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 3, 2011

penganggur rupe nye aku nie..heheheh

assalamualaikum..heheh..hr nie dh tiga hari aku pose..korang ape mcm??bru tiga hari kn??aku ngaku start bulan puasa nie..hidup aku jadi tenang..biasa lar bulan yang penuh keberkatan..jom ramai-ramai kiter kumpul pahala..!!

sedia maklum..aku dh pon tamat belajar kat sebuah kolej kesihatan kat cheras..huh..dh hampir nk sebulan aku dok umah goyang kaki besarkan badan..nasib baik tak besar lagi..dah macam-macam keje aku dok cari kat internet..tapi bukan rezeki aku lagi kot..ke aku terlalu memilih..dgn lesen yang tak da..ngn kereta pon tak reti nak bawa..hahhaah...payah tol nak ke mana-mana..
p/s: agak-agak bila nak dapat keje eyk??

minggu nie saje dah 3 kali aku mmpi bekas pakwe aku..semakin lama aku nk lupakan kan dia..semakin kerap dia dtg dlm mimpi aku..apa dia nk??bg mesej ke??arghhh...pe makna nye??dia pon dh ada yg len..so??

berbalik kpd keje tadi..hope2 lorh aku dpt keje..now aku nk rehat puas2..pas raya Insyaallah baru keje kot..ngee..tmbah mak aku Pn. Faridah dah bising suro aku keje...lalallalalla..terok tol aku nie..ada sapa-sapa nak bg aku keje??hehhheehehhe...puii...ingat senang-senang orang nak bagi aku keje...

pk lorh..takat too aje..next time kiter tulis lagi....

~xoxo~

dia wat untuk aku...=(

No comments:

Post a Comment